elle.ro
elle.roRelatii & Cuplu

Obiceiuri sănătoase pe care le are partenerul dar ție îți declanșează latura exigentă și critică

Sunt obiceiuri sănătoase ale partenerului, iar pe tine te scot din minți. Să le elimine el? Nu, ci să le preiei tu, să devină parte din stilul tău de viață.

Conștient sau nu, cu toții căutăm modele de la care să învățăm câte ceva, care să ne ajute să creștem, să evoluăm. Și e firesc. Are legătură cu nevoile de autorealizare și ghidaj. În copilărie ghidaj ne ofereau părinții sau așa ar fi trebuit. La maturitate ne oferim singuri acest ghidaj, fiind deschiși și să primim direcții utile și din exterior, alegând conștient dacă le urmăm sau nu.

Admirăm pe cineva din cercul de apropiați sau o celebritate, un om de știință, un scriitor. Citim cărți, articole, urmărim video-uri sau podcasturi. Iar uneori inspirația e și mai aproape, în partenerul de viață. În mod ironic, unele obiceiuri sănătoase pe care el le are le negăm, căci am fost programați de mici către perfecționism. Așa că atunci când vedem partenerul că pune în act acele comportamente ni se activează criticul sau exigentul interior.

Raportul sănătos față de muncă

Pentru tine normalitatea este un job cu normă întreagă și colaborări extra care să îți consume aproape tot timpul liber. Sau o dedicare maximă față de locul de muncă, în care pleci în vacanță cu laptopul, stai la birou până târziu, în weekend-uri mai lucrezi măcar jumătate de zi. Partenerul? Are o igienă cât se poate de clară din acest punct de vedere… [continuare]

Accesați articolul integral pe elle.ro

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (elle.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Care este reacția ta la acest articol?

Alții au citit si ...

Comentează