Netflix a închis în mod oficial vineri serviciul său de închiriere de DVD-uri prin comandă în Statele Unite, baza modelului său iniţial de business, creat în 1998 şi revoluţionat de atunci prin orientarea companiei americane către streaming.
„În 1998, am livrat primul nostru DVD. În această dimineaţă, l-am expediat pe ultimul”, a anunţat pe site-ul ei compania americană cu sediul în oraşul californian Los Gatos. „Este sfârşitul unei ere, însă DVD-urile ne-au permis să punem bazele pentru ceea ce avea să vină”, au adăugat reprezentanţii Netflix.
Potrivit legendelor urbane, primul DVD expediat de Netflix, la începutul lunii martie 1998, era o copie a filmului „Beetlejuice”. În momentul listării sale la Bursă, în mai 2002, Netflix avea peste 600.000 de abonaţi ai serviciului său, care pentru un abonament lunar (19,95 dolari în epocă) oferea acces la peste 11.500 de titluri.
Abonaţii primeau DVD-urile prin poştă, apoi le trimiteau înapoi, tot prin curier, după ce le vizionau, fără taxe de expediere, informează AFP, potrivit Agerpres… [continuare]
Accesați articolul integral pe newmoney.ro