În doar doi ani, TraLaLa TV a ajuns pe primul loc în România la minute urmărite de copiii cu vârste între 4 și 14 ani, deși se află la un buton de telecomandă distanță de nume mari ale industriei, precum Disney, Nickelodeon sau Cartoon Network.
„Ursuleții s-au trezit, Bună dimineața!“ sau „Oac, oac, diri-diri-dam“ surclasează deseori „producții Disney de milioane de dolari“, spune Cristina Badan, cofondatoare TraLaLa & LooLooKids. Demarat în urmă cu aproximativ doi ani, proiectul TraLaLa TV este deja „numărul 1 la minute urmărite pe targetul 4-14 ani și numărul 11 pe targetul-femei 25-45 ani, în comparație cu toate posturile TV din România“. Dacă în urmă cu câțiva ani compania se concentra 100% pe YouTube, acum lucrează pe mai multe verticale: printre altele, investește masiv și în TV, dar și în mobile apps și în music publishing.
UN FENOMEN PRINTRE COPII
Apărut în 2012, sub forma unui canal video pe YouTube, cu videoclipuri distractive și educative pentru cei mici, la inițiativa antreprenorilor ieșeni Cristina și Alexandru Badan (din dorința de a crea muzică și animații de calitate pentru propriii copii), proiectul TraLaLa s-a dezvoltat nu doar local, ci și internațional, fiind astăzi un fenomen printre copiii de toate vârstele. Cel puțin în România nu există preșcolari, părinți sau educatori care să nu îl cunoască. Iar dacă pentru planul intern TraLaLa este cel mai popular canal, la nivel extern se distinge LooLoo Kids, lansat în 2014, în ideea de a extinde animațiile și în afara țării… [continuare]
Accesați articolul integral pe newmoney.ro