Influencer marketingul nu este un concept nou, dar se bucură de noi transformări pe măsură ce domeniul devine din ce în ce mai profesionist. Studiile arată că, după ce a crescut cu peste 40% în 2021, piața de influenceri își va continua ascensiunea rapidă, ajungând la 15 miliarde $ până la sfârșitul anului, ca o consecință a apetenței brandurilor pentru aceste tipuri de parteneriate.
Cele mai mari branduri speră să cultive relații semnificative și profitabile cu influencerii și, în cele din urmă, cu clienții. De aceea, este foarte important ca toți managerii de marketing care dezvoltă colaborări cu creatorii de conținut să fie la curent cu cele mai noi tendințe și transformări din influencer marketing.
Influencer Marketing Conference revine cu o nouă ediție pe 15 septembrie la JW Marriott Hotel București. Evenimentul aduce în prim plan noutățile din lumea influencerilor, tactici de succes și tendințele actuale în rândul brand-urilor, într-un ghid complet de influencer marketing, atât pentru companii, cât și pentru creatorii de conținut… [continuare]
Accesați articolul integral pe hotnews.ro