Instagram este raiul pe pământ pentru influenceri. Aceștia câștigă sume fabuloase pentru o singură postare sponsorizată, chiar dacă utilizatorii obișnuiți, de multe ori, nici nu-și dau seama că văd o reclamă.
Câteva milioane de dolari pentru o singură postare pe Instagram primesc cele mai populare vedete de pe rețeaua de socializare deținută de Mark Zuckerberg. La începutul pandemiei, au existat speculații conform cărora interesul pentru influenceri ar putea scădea. În timp ce oamenii au stat în casă mai mult, 2020 și 2021 au marcat de fapt creșteri fabuloase ale tarifelor practicate de vedete precum Beyonce, Ronaldo, Messi sau The Rock.
Ce înseamnă să fii influencer pe Instagram, precum Cristiano Ronaldo
La momentul de față, Cristiano Ronaldo are peste 400 de milioane de urmăritori pe Instagram, dar influența sa nu se rezumă doar la ce face pe internet, ci și în lumea reală. Anul trecut, la începutul unei conferințe de presă dinaintea unui meci, a mutat două sticle de Coca Cola de pe masă pentru că nu a vrut să fie în același cadru cu ele. În același timp, a încurajat oamenii să bea apă. Gestul a dus la eliminarea a patru miliarde de dolari din valoarea de piață a gigantului sucurilor acidulate. Un lucru este însă sigur, dacă vrei să promovezi ceva pe pagina de Instagram a fotbalistului, te costă 2,4 milioane de dolari pentru o singură postare… [continuare]
Accesați articolul integral pe playtech.ro