Ford este, acum, în postura GPS-ului pe care l-ai încurcat fiindcă nu ai virat la stânga conform indicațiilor. În acordurile sacadate ale mesajului „Recalculez…”, GPS-ul încearcă să creioneze o rută pentru tine, șoferul neatent. Putem spune, deci, că Ford a fost neatent și s-a bazat prea mult pe o „explozie” a popularității electricelor în Europa? Greu de spus, dar cert este că Ovalul Albastru ia în calcul amânarea datei de la care va vinde exclusiv modele pe baterii, conform Automotive News.
La trei ani de când Ford a anunțat că intenționează să comercializeze doar mașini electrice în Europa începând cu 2030, realitatea pare că este mai complicată decât planurile șefilor din Koln. Constructorul spera că va putea să ia fața Comisiei Europene care va interzice mașinile noi pe benzină și diesel abia din 2035, un plan pe care Bruxelles-ul nu l-a modificat până în acest moment.
Dar, odată cu trecerea valului de „early adopters”, creșterea vânzărilor de EV-uri a încetinit și, pe anumite piețe europene, ea trece printr-o perioadă de stagnare. Scăderea sau chiar eliminarea subvențiilor pentru mașinile cu propulsie alternativă eco-friendly nu a ajutat, la fel cum lentoarea cu care producătorii lansează mașini electrice ieftine îi ține pe mulți clienți la distanță… [continuare]
Accesați articolul integral pe wall-street.ro