Retailerii chinezi de comerț electronic Temu și Shein au primit solicitări din din partea autorităților UE de reglementare în domeniul tehnologic ca până pe 12 iulie să furnizeze detalii cu privire la modul în care respectă regulile blocului comunitar privind conținutul online, relatează Reuters.
Aceaste cereri au fost formulate de oficialii UE ca urmare a plângerilor primite din partea asociațiilor de protecție a drepturilor consumatorilor.
Ambelor companii le sunt impuse cerințe mai stricte în temeiul Legii privind Serviciile Digitale (Digital Services Act, DSA), cum ar fi să ia mai multe măsuri pentru a combate conținutul ilegal și dăunător de pe platformele lor, după ce au fost desemnate drept platforme online foarte mari datorită numărului de utilizatori, precizează Reuters.
Comisia Europeană a anunțat că a trimis cereri de informații companiilor, întrebând cum le permit utilizatorilor să le notifice cu privire la produsele ilegale și cum își gestionează interfețele online pentru a preveni înșelarea sau manipularea utilizatorilor prin așa-numitele modele întunecate… [continuare]
Accesați articolul integral pe economica.net