2Performant (BVB: 2P), companie de tehnologie și marketing afiliat, anunță că platforma sa a intermediat 684.000 de vânzări în al treilea trimestru din 2023, o creștere cu 46% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În urma acestui rezultat, 2Performant a înregistrat 2 milioane de vânzări intermediate în anul 2023, fiind primul an în care compania depășește acest prag.
„Marketingul afiliat este un domeniu cu un potențial semnificativ încă neexploatat, având capacitatea de a redefini modul în care este abordată publicitatea online. Prin extinderea ecosistemului nostru, ne propunem să creștem relevanța conținutului publicitar pentru utilizatorii de internet, anticipând că randamentul investițiilor advertiserilor în marketingul afiliat va continua să progreseze”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.
Vânzările intermediate de 2Performant în al treilea trimestru din 2023 au avut o valoare totală de 33,5 milioane de euro (fără TVA), o majorare cu 38% față de T3 2022, acestea generând afiliaților comisioane de 2 milioane de euro, +31%. În această perioadă, utilizatorii platformei au trimis 23,4 milioane de click-uri către magazinele din 2Performant, o creștere de 15% comparativ cu al treilea trimestru din 2022. Câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri s-a ridicat la 8,35 euro, un avans de 14%, în timp ce rata de conversie a crescut cu 0,6pp, ajungând la 2,9%…
Accesați articolul integral pe