Volkswagen a anunțat de mai multe ori de-a lungul ultimilor ani că își concentrează atenția din ce în ce mai mult în direcția mașinilor electrice, iar rezultatele încep să apară. Astăzi, constructorul german a anunțat că a atins un prag important din strategia sa de electrificare a gamei, și anume livrarea la nivel global a unui număr de 500.000 de unități electrice din familia de modele ID.
Ne amintim cu toții Scandalul Dieselgate, eveniment în urma căruia constructorul german a avut mult de suferit atât din punct de vedere financiar, cât mai ales la capitolul imagine. Germanii au anunțat la scurt timp după încheierea scandalului că își îndreptă atenția către electrificarea gamei, dorindu-și să își spele oarecum imaginea. În cele din urmă, a fost pusă pe hârtie strategia Accelerate, strategie prin care VW își propune să devină o marcă exclusiv electrică.
O primă bornă importantă a fost atinsă recent, constructorul german anunțând că a livrat în ultimii doi ani un număr de 500.000 de mașini electrice din familia de modele ID în toate colțurile lumii. Volkswagen și-a propus să atingă acest prag în trei ani, însă lucrurile au mers mult mai bine decât s-au așteptat oficialii germani. Astfel, acest prim obiectiv a fost atins cu 12 luni mai devreme decât era planificat… [continuare]
Accesați articolul integral pe promotor.ro