În unele țări la nivel global, piața de e-commerce s-a confruntat cu o creștere a retururilor la început de an, conform datelor platformei ZigZag, ce oferă soluții de gestionare a retururilor. Piața de e-commerce din România nu înregistrează, pe de-a întregul, schimbări notabile în această direcție, conform declarațiilor oferite de mai mulți jucători din industrie pentru ecomTEAM, divizia de e-commerce a publicației de business wall-street.ro.
Pe 1 și 2 februarie, compania ZigZag a înregistrat un record pe piața din Regatul Unit al Marii Britanii. Companiile de e-commerce britanice au înregistrat o creștere cu 42% a retururilor față de aceeași perioadă a anului anterior. Din totalul retururilor înregistrate de platforma ZigZag în perioada Crăciunului din 2023, 48% au fost retururi plătite. În Germania și Franța, de exemplu, retururile plătite au crescut cu 13% și 20%, conform informațiilor oferite de ZigZag și citate de ecommercenews.eu.
Vrei să fii la curent cu evoluția pieței de Fashion în e-commerce? Vino la ecomTEAM Fashion edițion. Înscrie-te AICI.
Returul comenzilor online: Cum arată situația din România?
Pentru a vedea cum arată situația din România, am discutat cu reprezentanți ai companiilor de curierat FAN Curier și Cargus, dar și cu compania de LogTech Postis, furnizor de tehnologie pentru administrarea livrărilor… [continuare]
Accesați articolul integral pe wall-street.ro