Până la sfârșitul lui noiembrie 2023, peste 1.000 de showroom-uri Dacia au implementat deja noua identitate de marcă. Procesul de rebranding se va încheia în iunie 2024 când noul Duster va ajunge la dealeri.
Oficialii mărcii Dacia, parte a grupului renault, au anunțat astăzi că, până la sfârșitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de dealeri din 30 de țări au adoptat deja noua identitate de marcă. Implementarea a început în aprilie 2022 și se va încheia în iunie 2024 odată cu intrarea noului Duster în showroom-uri.
Rețeaua comercială a mărcii Dacia cunoaște, de la începutul anului 2022, un amplu proces de transformare, prin adoptarea noii identități vizuale de brand. Obiectivul acestui demers este de a consolida atractivitatea și vizibilitatea showroom-urilor mărcii cu ajutorul unei semnalistici exterioare de impact.
Până la sfârșitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroom-uri au adoptat noua identitate, ceea ce echivalează cu o medie de trei inaugurări în fiecare zi lucrătoare. În România, 97% din locațiile Dacia au adoptat deja în exterior noua identitate vizuală a mărcii… [continuare]
Accesați articolul integral pe economica.net