Snoop.ro: ANAF a descoperit că Partidul Național Liberal a finanțat campania „Echilibru și Verticalitate” pe TikTok, care a fost folosită pentru promovarea lui Călin Georgescu. PNL a plătit influenceri prin firma Kensington Communication, iar campania a generat 2,4 milioane de vizualizări, unde aceștia au promovat mesaje favorabile lui Georgescu, fără a-l menționa direct.
130 de influenceri cooptați de compania Kensington Communication, angajată de PNL și care s-a folosit de platforma FameUp, au lansat în luna noiembrie 2024, înaintea alegerilor prezidențiale, o campanie intitulată #EchilibrușiVerticalitate, scrie Snoop.ro.
Influencerii au primit un scenariu și au transmis într-un video, către public, calități ale unui viitor președinte, fără să-l numească. Unii influenceri au scris în comentariile de la video: „Călin Georgescu”.
Campania #EchilibrușiVerticalitate, creată pentru Călin Georgescu
Serviciul secret al Ministerului de Interne a înaintat către CSAT o notă în care susține că a analizat campania #EchilibrușiVerticalitate, care a fost prezentată publicului drept „campanie care viza creșterea nivelului de conștientizarea cu privire la importanța participării la vot”… [continuare]
Accesați articolul integral pe presshub.ro