ULTIMELE STIRI

luni, 8 august, 2022
click.ro
click.roSanatate & Fitness

Mituri despre diete care îți afectează progresul! Iată cum poți să continui să mânânci ce îți place și să și slăbești!

lensa.ro

Un antrenor de fitness a combătut patru mituri populare legate de diete, care, spune el, îți pot afecta progresul și pot avea un impact și asupra stării psihicului! Iată ce trebuie să iei în calcul atunci când ai în vedere pierderea kilogramelor!

Graeme Tomlison, un antrenor personal, a explicat că persoanele care își doresc să slăbească nu trebuie să urmeze diete stricte și „draconice” pentru a ajunge la rezultatul dorit. De asemenea, a mai informat acesta, nu trebuie să credeți toate „miturile” legate de slăbit, deoarece acestea vă pot afecta, per total, progresul.

Mituri cu privire la curele de slăbire care te pot ține pe loc

Instructorul recomandă, mai degrabă, respectarea unui plan mai lejer de dietă, care te va ajuta să slăbești într-un mod mai sănătos. Acesta este și autorul unei cărți intitulate „Cum să slăbești fără să îți pierzi mințile” și i-a sfătuit pe cititorii săi să nu mai lase dietele să le „conducă viața”. Iată câteva dintre miturile care ți-ar putea sta, de asemenea, în cale!

1. Mit: băuturile dietetice pot cauza cancer

De-a lungul timpului, experții ar fi asociat acest tip de băuturi destinate slăbitului, care conțin 0 zahăr, cu diverse probleme de sănătate, datorită îndulcitorului folosit în schimb. Se spunea că acestea, contrar scopului lor, pot duce chiar la obezitate și la cancer.

Graeme Tomlison susține însă că îndulcitorii artificiali folosiți în astfel de băuturi sunt testați și siguri pentru a fi consumați de către oameni. „Studiile arată că sunt niște produse sigure. Mai mult, ele chiar nu ne îngrașă, deoarece conțin zero calorii.”, a declarat instructorul, potrivit The Sun.

Desigur, în astfel de situații, nu strică niciodată să fiți precauți, astfel că trebuie mereu verificată lista de ingrediente și căutate informații cu privire la acestea, pentru orice eventualitate.

Băuturile care conțin zahăr, pe de altă parte, în special răcoritoarele acidulate, ar trebui evitate cât mai mult, a mai adăugat antrenorul personal.

2. Mit: carbohidrații sunt cei care te îngrașă

Graeme a explicat că „nu este nevoie să te simți vinovat” pentru consumul de carbohidrați, care includ paste, orez, pâine, cartofi și multe legume, atunci când ești la dietă. Deși acest tip de alimente sunt, de regulă, evitate în curele de slăbire, instructorul susține că nu sunt mai „rele” decât proteinele sau grăsimile (ceilalți nutrienți cheie în alimentație). De asemenea, a adăugat el, avem nevoie de carbohidrați pentru energie.

Nu carbohidrații ne îngrașă, deoarece atunci când caloriile și proteinele sunt echivalate, nu se schimbă nimic în ceea ce privește grăsimea corporală.”, a spus el.

Carbohidrații ar trebui să constituie aproximativ o treime dintr-o masă, informează experții.

3. Mit: postul intermitent e cel mai bun

De ceva vreme, există o adevărată „modă” în a ține acest timp de post intermitent, a explicat antrenorul.

În general, regulile implică să mănânci doar într-o fereastră de opt până la zece ore pe zi, după care să nu mai consumi alimente de niciun fel, ci doar să bei apă, ceai negru sau cafea.

Cercetările arată că, în general, postul intermitent poate îmbunătăți sănătatea inimii și a creierului și poate preveni diabetul. De regulă, acest „post” se începe în jurul prânzului, pe la ora 12:00, și se termină la ora 20:00.

Graeme a explicat însă că „nu este nevoie să săriți peste micul dejun”, dacă doriți într-adevăr să vă îmbunătățiți sănătatea.

Postul intermitent poate fi o modalitate utilă de a reduce aportul de calorii și a ajuta la reducerea grăsimii corporale. Benefiicile sale pentru sănătate pot fi obținute însă, în aceeași măsură, pur și simplu printr-o restricție calorică pe timpul zilei. Asta spun dovezile.”, a adăugat el. Practic, poți mânca oricând dorești, fără respectiva pauză, dacă te încadrezi într-un anumit număr de calorii pe zi.

4. Mit: anumite alimente sunt strict interzise în timpul dietei

De asemenea, antrenorul a explicat că nu există neapărat mâncăruri „bune” sau „rele” atunci când ești la dietă, importantă fiind cantitatea în care acestea sunt consumate.

Acesta a explicat că de regulă dietele tind să nu fie duse la bun sfârșit deoarece doritorilor li se spune că trebuie să taie definitiv de pe listă anumite produse, cum ar fi dulciurile, lucru care ia toată „dorința” de mai ține cura de slăbire.

Mai mult decât atât, odată ce perioada de cură se termină, persoanele tind să „recupereze” și să mănânce tot ceea ce le-a fost interzis. Așadar, astfel nu se va ajunge nicăieri. Graeme a explicat că poți gusta câte puțin și din aceste plăceri vinovate, iar per total acest lucru te va ajuta și din punct de vedere psihic și te va motiva să-ți duci la bun sfârșit planul.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa [email protected]!


Citiți articolul original pe click.ro

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (click.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.
chilipirul-zilei.ro/

Care este reacția ta la acest articol?

Alții au citit si ...

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată.