Retailerul de optică Lensa a înregistrat venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând astfel o creștere a cifrei de afaceri de 54% față de 2022. Compania și-a continuat dezvoltare în plan local, dar și în regiune.
În cel de-al 11-lea an de existență, Lensa marchează extinderea la nivel internațional a companiei. În 2023, a fost deschis un număr record de unități: 47 de magazine fizice, dintre care 42 pe teritoriul României, 4 unități în orașul Chișinău, Republica Moldova și o unitate în Sofia, Bulgaria, Lensa devenind primul brand de optică românescă care depășește granițele țării. Totodată, cu un total de 81 de magazine la nivel național, Lensa a devenit cel mai mare jucător de pe piața de optică din România.
„Acum, după 11 ani de existență, ne bucurăm că am reușit să ajutăm peste 2 milioane de români, oferindu-le consultații optometrice gratuite. Fiecare pereche de ochelari achiziționată și fiecare zâmbet pe care l-am adus în viețile a sute de mii de clienți reprezintă un motiv de satisfacție și un imbold să ne îmbunătățim permanent”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa… [continuare]
Accesați articolul integral pe newmoney.ro