Din timp în timp, deodată, România se încinge în câte o discuție clocotită despre nimic și, evident, nu ajunge la niciun rezultat pentru că el nu poate exista. Doar consumă energie, se pare, excedentară.
Acum câteva luni a fost marea dezbatere națională despre casele self-scan, pornită de la postarea unui soi de influencer rebranduit astfel din polițist.
Ceea ce evident reprezintă, pe de-o parte, dreptul unei afaceri 100% private de a-și gestiona resursele și eficiența și, pe de altă parte, dreptul consumatorului de a accepta alegerile privatului sau de a renunța la serviciile lui, a devenit o discuție despre mame care-și pierd lefurile și despre exploatarea clientului de către verosul capitalist care face bani pe spinarea celor supuși la munca silnică de a face munca unei casiere.
De câteva zile avem dezbaterea aprinsă despre închiderea sau nu a hypermaketurilor în tot weekendul sau măcar parțial, de această dată pornită nu dintr-o “influencereală”, ci de la interesele comercianților mici, care vor să scape de concurența rețelelor mari, mai apăsătoare exact în zilele când oamenii au mai mult timp de cumpărături… [continuare]
Accesați articolul integral pe spotmedia.ro