Vânzările de trotinete electrice au crescut în ultimul an cu aproximativ 10% și, anual, românii cumpără circa 50.000 de trotinete electrice noi, arată estimările retailer-ului online EvoMAG. Anul acesta a fost diferit din cauza vremii mai reci din primăvară, astfel că „boom-ul” vânzărilor a pornit cu două luni mai târziu decât în mod obișnuit.
Creșterea din ultimul an a fost generată de ușurința în utilizare a trotinetelor electrice, iar faptul că sunt vehicule verzi, cu costuri de mentenanță și rulare foarte scăzute. Ca și în cazul bicicletelor, trotinetele înlocuiesc mașinile, într-un oraș aglomerat, și contribuie la reducerea costurilor lunare alocate transportului.
În prezent, Capitala este cea mai mare piață de vânzare a vehiculelor electrice pentru evoMAG, reprezentând 40% din totalul categoriei”, spune Mihai Pătrașcu, CEO al companiei. Retailerul vine trotinete cu prețuri cuprinse între 1.400 și 14.000 de lei.
în România. În ultimul an, prețul mediu de vânzare per unitate a scăzut cu cel puțin 10%, în condițiile ieftinirii materiilor prime, spun cei de la companie…
Accesați articolul integral pe