Revolut, aplicația financiară globală cu peste 35 de milioane de clienți la nivel internațional, din care peste 3,4 milioane în România, prezintă principalele tendințe în domeniul investițiilor personale în 2023, pe piața locală și în Spațiul Economic European (SEE).
Revolut a atins un nou record în România, unde numărul clienților săi care fac investiții personale cu aplicația de digital banking aproape s-a dublat, la finalul anului 2023 față de 31 decembrie 2022 (+95%). Utilizatorii români ai Revolut s-au situat printre cei mai entuziaști investitori europeni, după numărul de clienți ai produselor de investiții, iar portofoliul mediu/ client a atins suma de 1.640 euro, în timp ce media per utilizator, la nivelul SEE, a fost de 1.827 euro. Pe piața locală, cea mai mare sumă medie investită a fost înregistrată în rândul segmentului de vârstă 45-54 de ani, atingând 3.145 euro/client.
Bărbații investesc mai mult decât femeile
O abordare diferită a produselor investiționale propuse de Revolut s-a remarcat și în funcție de sex – bărbații s-au dovedit a fi investitori individuali mai entuziaști decât femeile, atât în privința frecvenței investițiilor, cât și a sumelor. Un utilizator român a investit de aproape două ori și jumătate mai mulți bani decât o investitoare – 1.980 euro în medie/ client față de 840 euro/ clientă…
Accesați articolul integral pe