Extinderea oficială în Bulgaria și în Ungaria face astăzi parte din strategia pe termen mediu și lung a platformei Gomag. Primul pas peste hotare a fost făcut anul trecut, în Republica Moldova.
„Flerul de a fi antreprenor nu se moștenește de-a gata, ci se cultivă în timp. Sigur că poți fi predispus la anumite talente sau abilități încă de mic, dar experiențele și prioritățile dau formă viitorului pe care ni-l construim cu propriile mâini“, crede omul de afaceri Cosmin Dărăban (foto stânga).
„De cele mai multe ori, drumul unui antreprenor este dificil. Chiar dacă ar exista o calitate moștenită care să te ajute, nu e suficientă pentru a trece de toate obstacolele de care te lovești“, îl completează prietenul și partenerul său de business Aurelian Motica. Cei doi au înființat platforma de e-commerce Gomag în 2015, la Baia Mare, iar astăzi intenționează să-și consolideze businessul și la nivel internațional, în regiune.
În plan extern, „obiectivul nostru e să ne apropiem de un procent de două cifre din total business, până la finalul acestui an“, spun ei. Vânzările Gomag au sărit de 3 milioane de euro în 2023, iar numărul de clienți a depășit 4.000, respectiv magazine online care își vând produsele și serviciile utilizând această platformă. Cum va arăta 2024?… [continuare]
Accesați articolul integral pe newmoney.ro