PNL vine cu explicații despre panourile de promovare a cărţii lui Nicolae Ciucă ”Un ostaş în slujba ţării”, care au costat, din luna mai și până azi, 2 milioane de euro, din bani publici.
Așadar, PNL spune că, în calitate de principal partid al dreptei, este important ca oamenii să cunoască experienţa şi viziunea preşedintelui partidului, principalul vector de imagine al formaţiunii, subliniind că acţiunea este realizată ”într-un mod perfect transparent şi legal”.
De asemenea, liberalii precizează că panourile publicitare au fost rezervate şi contractate încă din februarie 2024 pentru întregul an şi nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii preşedintelui, fiind utilizate şi pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European şi pentru Ziua Partidului.
PNL propune şi o comparaţie a sumelor investite de PNL cu cele alocate de alte partide pentru întregul mix de comunicare, susţinând că ”dintre formaţiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activităţi de promovare”… [continuare]
Accesați articolul integral pe spotmedia.ro