Potrivit unor mesaje interne care au fost transmise miercuri în interiorul partidului de guvernământ după apariția articolului din Snoop, liderii PNL au fost sfătuiți să spună că închirierea a 400 de panouri este una „perfect transparentă și legală”, iar „valorile lui Ciucă sunt valorile partidului”.
Site-ul de investigații Snoop.ro a dezvăluit miercuri, 7 august, că PNL a alocat din bani publici peste 2 milioane de euro pentru cele 400 de panouri stradale care promovează cartea lui Nicolae Ciucă în toată țara – „Un ostaș în slujba țării”. Până la finalul anului se va ajunge la 4 milioane de euro.
„Credem că alegătorii români merită mai mult decât conferințe de presă, postări pe Facebook și sloganuri de campanie, ei trebuie să aibă o perspectivă mai amplă referitoare la persoanele care le solicită încrederea pentru o anumită funcție. De aceea, o carte care detaliază gândurile și parcursul personal și profesional al președintelui Nicolae Ciucă este o componentă esențială a strategiei de comunicare a PNL. Serviciul său în slujba țării este o bază solidă pentru cariera sa politică, valorile sale sunt valorile partidului, iar PNL se angajează să facă acest lucru cunoscut publicului”, se arată într-o circulară internă a partidului, furnizată membrilor miercuri, după apariția articolului.
Panourile au fost rezervate și contractate încă din luna februarie 2024 pentru întreg anul, menționează PNL, „având în vedere toate campaniile electorale și materialele de promovare ale partidului, atunci când încă nu se știau datele exacte ale alegerilor”… [continuare]
Accesați articolul integral pe hotnews.ro

























































































