Începând din luna aprilie, Flanco Retail a internalizat serviciul de livrare în municipiul București și în județul Ilfov. Retailerul are o flotă de opt mașini, fiecare cu câte doi livratori. Gradului de satisfacție a clienților a crescut astfel cu 25%, comparativ cu situațiile în care livrarea se face standard, prin servicii de curierat. Retailerul are în plan extinderea serviciului de livrare internalizată, pe parcusul anului, și în alte orașe mari din țară.
Comenzile din București și Ilfov pentru produsele de pe flanco.ro, magazinul online al Flanco, sunt livrate, începând cu aprilie, cu opt mașini aparținând flotei companiei, urmare a unei decizii ce are legătură cu gradul de satisfacție a clienților, anunță compania, într-un comunicat.
Retailerul are în plan extinderea serviciului de livrare internalizată, pe parcusul anului, și în alte orașe mari din țară.
“Chiar dacă traversăm o perioadă de contracție din punct de vedere economic, cu tendință de scădere a consumului, focusul nostru principal rămâne clientul”, spune Cătălin Cîrnaru, Director de operațiuni Flanco Retail. “Astfel, am optat pentru asimilarea internă a serviciului de livrare, știind că rezultatul va fi creșterea considerabilă a calității serviciilor oferite clienților noștri. Din luna aprilie, am monitorizat evoluția gradului de satisfacție a clienților și am descoperit că acesta a crescut chiar și cu 25%, comparativ cu situațiile în care livrarea se face standard, prin servicii de curierat.”…
Accesați articolul integral pe