Cum arată piața de retail în 2023 din perspectiva unui jucător important? Dana Bălănescu, Digital Commerce Operations Team Leader REWE România – PENNY, ne-a oferit o astfel de perspectivă la retailArena.
„Nu avem de gând să ne oprim aici, avem în plan să ajungem la 600 de magazine și 6 centre logistice până în 2029. Înțelegem că omnichannel e cheia și clienții vor aceeași experiență la cumpărături indiferent de canalul pe care îl aleg”, a afirmat Dana Bălănescu, în cadrul evenimentului retailArena 2023. „Nu suntem încă acolo, dar investim în automatizare și digitalizare, fiindcă pentru a putea oferi această experiență clienților trebuie să eficientizăm în principal operațiunile în magazine în principal.”
Este mult loc de creștere pe zona de vânzări online, a explicat Dana Bălănescu. În ultimii 2 ani, de când PENNY are o prezență online, retailerul a reușit să acceseze toate categoriile de clienți. Prin Glovo și Bringo, livrează din 183 de magazine, iar la nivelul anului 2022, încasările din online au fost de 10 milioane de euro – adică aproape 0,8%.
„Învățăm și dezvoltăm mai departe, investiția în tehnologie și digitalizare e esențială în acest moment”, a afirmat Dana Bălănescu…
Accesați articolul integral pe