wall-street.ro
wall-street.roBusiness

Dana Bălănescu, PENNY: Ce mărci de produse au crescut în contextul inflației

Cum arată piața de retail în 2023 din perspectiva unui jucător important? Dana Bălănescu, Digital Commerce Operations Team Leader REWE România – PENNY, ne-a oferit o astfel de perspectivă la retailArena.

„Nu avem de gând să ne oprim aici, avem în plan să ajungem la 600 de magazine și 6 centre logistice până în 2029. Înțelegem că omnichannel e cheia și clienții vor aceeași experiență la cumpărături indiferent de canalul pe care îl aleg”, a afirmat Dana Bălănescu, în cadrul evenimentului retailArena 2023. „Nu suntem încă acolo, dar investim în automatizare și digitalizare, fiindcă pentru a putea oferi această experiență clienților trebuie să eficientizăm în principal operațiunile în magazine în principal.”

Este mult loc de creștere pe zona de vânzări online, a explicat Dana Bălănescu. În ultimii 2 ani, de când PENNY are o prezență online, retailerul a reușit să acceseze toate categoriile de clienți. Prin Glovo și Bringo, livrează din 183 de magazine, iar la nivelul anului 2022, încasările din online au fost de 10 milioane de euro – adică aproape 0,8%.

„Învățăm și dezvoltăm mai departe, investiția în tehnologie și digitalizare e esențială în acest moment”, a afirmat Dana Bălănescu…


Accesați articolul integral pe

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (wall-street.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Care este reacția ta la acest articol?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alții au citit si ...