wall-street.ro
wall-street.roeCommerce

Raluca Radu, Answear.ro: Retailerii de fashion chinezi pun o presiunea foarte mare pe jucătorii locali

Piața de fashion din România resimte tot mai mult prezența retailerilor chinezi,observându-se o împărțire tot mai evidentă a clienților între categoria premium și cea a care sunt tot mai sensibili la prețuri, influențați de ofertele jucătorilor din Asia, este de părere Raluca Radu, Country Manager al Answear.ro.

Clienții sensibili la prețuri sunt tot mai atenți la bugetul pe care-l alocă pentru articole vestimentare, fiind îngrijorați de evoluția inflației, ceea ce îi face să fie tot atenți la prețuri, înclinând către ofertele aduse și în România de retailerii chinezi, punând presiune pe jucătorii locali care au trecut prin ani provocatori din 2020 încoace.

Potrivit Ralucăi Radu, pandemia a venit cu un plus de clienți noi pentru toți jucători din piață, ceea ce a fost un lucru bun, dar apoi clienții au trecut tot mai mult către offline ca să călătorească, așa că jucătorii din piața fashion au trebuit să-și crească prezența omnichannel, nevoie care a devenit tot mai stringentă în anii de după pandemie.

Apoi, anul trecut a adus o creștere a competiției pe piața de fashion online, în special din partea jucătorilor chinezi, care au pus o presiune foarte mare pe jucătorii locali, vizând segmentele de clienții care sunt mult mai sensibili la nivelul prețurilor”, a declarat Raluca Radu, în cadrul conferinței ecomTEAM – Fashion Edition, organizate de wall-street.ro[continuare]


Accesați articolul integral pe wall-street.ro

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (wall-street.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – [email protected]. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Care este reacția ta la acest articol?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alții au citit si ...