wall-street.ro
wall-street.roProgramare & Aplicatii

Munch, o aplicație de reducere a risipei alimentare fondată în Ungaria, intră pe piața din România

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, s-a lansat oficial pe piața din România. Aplicația pune la dispoziția clienților produse din 72 de locații de la 52 parteneri și este disponibilă în București. Numărul de parteneri crește săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde și în alte județe.

Clienții vor putea achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele partenere, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal.


Vrei să fii la curent cu evoluția industriei de e-commerce? Înscrie-te gratuit și vino alături de noi la ecomTEAM Fashion pe 28 martie la Apollo 111 București. Înscrie-te gratuit AICI.


Printre partenerii Munch se numără localuri precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experiență locală, condusă de Alexandru Țurcanu, care a fost anterior director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway… [continuare]


Accesați articolul integral pe wall-street.ro

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (wall-street.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – contact@stirihub.ro. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Care este reacția ta la acest articol?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alții au citit si ...