Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, s-a lansat oficial pe piața din România. Aplicația pune la dispoziția clienților produse din 72 de locații de la 52 parteneri și este disponibilă în București. Numărul de parteneri crește săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde și în alte județe.
Clienții vor putea achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele partenere, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal.
Printre partenerii Munch se numără localuri precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.
În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experiență locală, condusă de Alexandru Țurcanu, care a fost anterior director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway… [continuare]
Accesați articolul integral pe wall-street.ro