Ciprian Pîrv, Country Leader Payten Romania, a vorbit despre evoluția soluțiilor de plată în România, din perspectiva probabil celui mai mare jucător din regiune în industria de plăți.
„Putem să-i ajutăm pe comercianți să adreseze una dintre cele mai spinoase chestiuni: transformarea unei persoane în client. Această tranziție se face prin plată – fie prin terminal de plată, fie printr-un gateway în magazinul online”, a declarat Ciprian Pîrv la retailArena2023.
Magazile fizice nu oferă multe opțiuni de plată
Magazinele fizice nu au făcut mari progrese în materie de digitalizare a proceselor de plată, a explicat reprezentantul Payten. În vreme ce online ai opțiuni precum plata în rate, fidelizare, buy-now-pay-later, în magazinul fizic continuă să nu se regăsească astfel de alternative.
”Pentru că retailul tradițional funcționează foarte bine, nu prea s-a investit în această direcție”, susține Ciprian Pîrv. Payten vine cu astfel de soluții, care ar fi atât în avantajul clienților, cât și al magazinelor. Compania are chiar un produs prin care magazinele fizice pot migra complet în online…
Accesați articolul integral pe