Janina Stăncicu lucrează drept Customer Journey Expert – Product management Payments adică este un profesionist a cărui misiune este să facă experiențele utilizatorilor produselor și serviciilor ING în zona plăților mai bune și mai eficiente. Atunci când nu lucrează pentru clienții ING, o face pentru cei alături de care își trăiește experiențele de voluntariat.
Cum a început „călătoria” ta în lumea voluntariatului și ce te motivează să continui implicarea?
Janina Stăncicu: A început cu mulți ani în urmă și tind să cred că este o trăsătură de familie. Vorbim despre gesturi mici, prin care ajuți atunci când poți, dacă poți. Să te implici când e nevoie, fie că oferi o vorbă bună, o farfurie de mâncare, donezi sânge sau oferi suport financiar din puținul tău atunci când greutățile apar. Voluntariatul vine în multe forme.
M-am implicat în diferite activități extra-curriculare încă din facultate și la master, prin formare psihopedagogică și practică în clase de liceu, până la școala de ghizi montani.
Însă implicarea la un alt nivel, unul complex, a început în 2010, într-una dintre companiile în care am lucrat. Primele acțiuni au fost cele de curățenie, prin „Let’s Do It, Romania”, apoi am mers la plantare de copaci. Ulterior, am continuat cu cauzele de suflet din domeniul medical pentru nou-născuți… [continuare]
Accesați articolul integral pe life.ro