O treime dintre utilizatorii români intră pe TikTok pentru a fi la curent cu tendințele, în timp ce 33% se conectează pe aplicație pentru a învăța ceva nou, spune Paula Kornaszewska, directoare pe zona Europei de Est a TikTok, într-un interviu pentru Libertatea.
„Multe tipuri de conținut au devenit extrem de populare în timpul pandemiei: cum să faci sport acasă, cum să gătești, idei de jocuri cu copiii, învățarea limbilor străine, matematică, fizică sau recomandări de cărți care merită citite”, spune Paula Kornaszewska, Head of Operations Central and Eastern Europe TikTok.
Peste 6,3 milioane de români au cont de TikTok, potrivit datelor de la începutul anului ale Datereportal. Cifrele se referă doar la utilizatorii de peste 18 ani. Aplicația chineză a reușit să depășească Instagram, care are are 5,4 milioane de utilizatori în România.
În lume însă Facebook rămâne cea mai utilizată rețea socială, urmată de YouTube, Whatsapp și Instagram. TikTok este abia pe locul al șaselea în top, cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar… [continuare]
Accesați articolul integral pe libertatea.ro