Retailerul evomag a încheiat campania de Black Friday 2024, care a generat comenzi totale de circa 7 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 10% față de ediția precedentă.
Campania s-a desfășurat între 25 octombrie și 11 noiembrie, iar cele mai multe comenzi au fost înregistrate din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Prahova și Iași.
Citește și: Bitcoin se apropie de 100.000 dolari, fiind evaluat acum la aproape 97.000 dolari
Telefoanele mobile conduc în topul achizițiilor
Telefoanele mobile și tabletele au continuat să fie cele mai căutate produse în cadrul campaniei Black Friday de anul acesta, evidențiind importanța acestor dispozitive în viața de zi cu zi, fie pentru utilizare personală, fie profesională. Popularitatea acestui segment este susținută de disponibilitatea modelelor de top la prețuri reduse și de posibilitatea plății în rate, ceea ce face produsele premium mai accesibile pentru un public mai larg.
Pe lângă acestea, componentele PC, electrocasnicele mari și mici, precum și produsele din categoria casă și grădină au fost în topul preferințelor. Faptul că cea mai mare comandă din acest an a inclus două telefoane de ultimă generație subliniază orientarea clienților către produse de calitate și valoare ridicată… [continuare]
Accesați articolul integral pe economica.net