adLemonade.com, o agenție de marketing digital din România, a anunțat că își consolidează poziția în UK, după ce a participat la summit-ul GYDA. Astazi, circa 40% dintre clienții săi vin din străinătate.
Agenția implementează campanii de marketing digital pentru companii din ariile home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar din Marea Britanie. “În Marea Britanie, serviciile noastre cele mai căutate includ paid media și paid social. Dintre platformele pe care rulăm reclame, cele mai căutate sunt Google Ads, Meta Ads (Facebook și Instagram), Bing Ads, dar vedem o cerere tot mai mare pentru Tiktok Ads și Linkedin Ads. Clienții internaționali ai adLemonade provin dintr-o gamă variată de domenii de business, inclusiv home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar. Avem expertiza necesară pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui domeniu și a aduce rezultate eficiente cu ajutorul unei echipe dedicate de experți cu peste 10 ani experienta in digital marketing”, spune Laura Popa (foto stânga), Head of International Clients la adLemonade.
“Aproximativ 40% dintre clienții adLemonade provin din străinătate, iar 60% sunt din România. Avem clienți din diverse țări și continente, cu o prezență semnificativă în Marea Britanie, Germania, Franța și Statele Unite ale Americii. Cei mai mulți clienți internaționali provin din Marea Britanie din domenii precum home&deco, lifestyle, imobiliare, constructii, tehnologie si financiar”, menționează și Anabela Luca (foto dreapta), CEO adLemonade.
…[newmoney.ro]
Accesați articolul integral pe newmoney.ro