Ministerul ungar al Justiţiei a iniţiat investigarea companiei aeriene Wizz Air din punct de vedere al protecţiei consumatorilor, se arată într-un comunicat remis de Ministerul de resort agenţiei ungare de presă MTI.
Potrivit documentului, numărul plângerilor depuse la Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor împotriva companiei aeriene Wizz Air Hungary Zrt. a crescut în ultima perioadă, dintre care mai multe cazuri au avut un ecou mediatic semnificativ.
Potrivit plângerilor, compania aeriană nu a oferit informaţii şi asistenţă în cazul întârzierilor şi anulărilor de zbor, nu a oferit cazare şi reprogramare, ceea ce a cauzat costuri suplimentare pasagerilor, nu a răspuns la plângerile consumatorilor în termen de 30 de zile şi operează un call center cu tarif ridicat, încălcând astfel legea şi drepturile consumatorilor din Ungaria, se mai arată în comunicat… [continuare]
Accesați articolul integral pe ziare.com