Grupul KMG International (Rompetrol), care a lansat recent un nou concept de stații de alimentare în România, invită antreprenorii locali să își promoveze și să își vândă produsele lângă benzinăriile nou-deschise, în spații dedicate.
Recent, Rompetrol a anunțat un nou concept de benzinării, care sunt amplasate pe autostrăzi, deci în zone cu trafic intens, pe terenuri care i-au fost concesionte de la Compania de Autostrăzi (CNAIR) pentru a fi dezvoltate acolo benzinării și stații de servicii. Pe lângă noutea conceptului – stațiile sunt mai mari, au mai multe pompe de alimentare, mai mullte spații de servicii, au restaurante, inclusiv ale partenerilor – două deja au restaurante KFC etc. – compania mai vine cu o noutate – posibilitatea de a oferi, lângă stațiiul benzinăriei propriu-zise, spații de închiriat pentru antreprenorii locali să își promoveze marfa.
“Rompetrol Downstream este în contact cu autoritățile locale pentru a găsi și atrage producători locali și regionali interesați de promovarea și comercializarea produselor românești, iar, în funcție de interesul acestora, va continua dezvoltarea acestui centru de servicii prin crearea de spații dedicate și condiții sigure de comercializare”, arăta compania într-un comunicat emis recent, cu ocazia deschiderii unor noi benzinării pe secțiunea din Ardeal a autostrăzii A1.
Iar compania este dispusă să contribuie și cu fonduri proprii la amenajarea acestor spații, dacă este solicitată…
Accesați articolul integral pe