Pe măsură ce tehnologiile moderne de design evoluează și devin din ce în ce mai digitalizate, designerilor li se oferă mai multă libertate de a experimenta fără costurile și timpii de livrare asociate cu metodele mai tradiționale.
Progresele înregistrate în Internetul obiectelor (IoT), inteligența artificială (AI) și VR au susținut transformarea digitală a industriei auto în ultimii ani, în special în cadrul procesului de proiectare a produselor pentru vehicule, sisteme și componente noi.
Hyundai este unul dintre astfel de producători de automobile care a îmbrățișat digitalizarea procesului de proiectare, favorizând instrumentele avansate din punct de vedere tehnologic, cum ar fi software-ul de proiectare digitală 3D, față de abordarea convențională, care necesită timp și costuri, de a produce modele de lut la scară.
Designerii companiei lucrează cu software-ul standard din industrie reprogramat pentru a permite lucrul colaborativ în medii multi-utilizator și cu mai multe locații. Folosind acest lucru, designerii pot crea modele și medii captivante în VR care imită realitatea într-un mod aproape perfect, accelerând foarte mult procesul de proiectare… [continuare]
Accesați articolul integral pe playtech.ro