Peisajul distracției s-a schimbat, după ce pandemia ne-a făcut să ne gândim de două ori înainte de a cumpăra un bilet la festivalul care va avea loc vara viitoare. Și totuși, asta nu-i descurajează pe organizatori, ci din contră, îi motivează să facă evenimentele și mai atractive de acum încolo.
„Oamenii trăiesc mult mai mult în prezent, nu-și mai fac atâtea planuri, prea puțini mai știu ce fac peste 3 luni, 5 luni sau 1 an, nu mai trăiesc în viitor cum o făceau înainte. Considerabil mai mulți oameni își iau abonamentele și biletele pe ultima sută de metri, lucru care te impactează major ca organizator”, povestește Flavia Gherman, o tânără care la doar 30 de ani se mândrește că a făcut parte din echipa UNTOLD încă de la începuturi.
Acum, după ani buni de experiență, ea le vorbește oamenilor din industria muzicală despre cum ar trebui făcute lucrurile ca toate evenimentele muzicale să aibă succesul UNTOLD.
Flavia Gherman este o clujeancă mutată în inima Bucureștiului din 2018, care face parte din echipa UNTOLD încă de la început, de când se conturau primele idei… [continuare]
Accesați articolul integral pe spotmedia.ro