Marian Jean Marinescu: În primul rând este regretabil că există un asemenea război. Astfel de lucruri trebuie rezolvate în cu totul altă manieră cred eu, mai ales când este vorba despre o companie aeriană.
Pasagerii vor primi, în conformitate cu drepturile pasagerilor, o compensație. Depinde de situație. Nu știu dacă Blue Air nu va interpreta blocarea conturilor ca un caz de forță majoră și atunci vor fi diverse probleme. Vor spune că nu au de ce să compenseze dacă e caz de forță majoră. Pasagerii vor rămâne cu acest disconfort. Blue Air va da vina pe autorități și autoritățile pe Blue Air, ceea ce nu cred că este cea mai bună situație.
Reporter: Spuneați că dumneavoastră ați fi rezolvat altfel problema ținând cont că este vorba despre o companie aeriană. Cum ar fi trebuit rezolvată problema?
MJM: Nu știu toate detaliile. O asemenea situație nu poate fi analizată decât dacă știi absolut toate detaliile. Noi ne uităm doar la final. Într-un fel sau altul trebuia să nu se ajungă în situația de a anula zborurile. Asta este opinia mea, gândindu-mă la toți pasagerii care sunt prin diverse aeroporturi. Ambele părți trebuiau să respecte regulile și Blue Air și autoritățile statului și să se așeze la masă să ajungă la o înțelegere astfel încât să nu creeze probleme pasagerilor… [continuare]
Accesați articolul integral pe rfi.ro