Proiectul trenului metropolitan din București nu e unul nou. Am urmărit acest subiect, pentru că o perioadă am locuit în Măgurele și am sperat că voi putea veni în oraș cu trenul. Îmi amintesc cum diverși miniștri ai transporturilor scoteau periodic din sertare harta, prăfuită și îngălbenită de vreme, cu liniile de cale ferată pentru acest demers. O arătau la televizor, după care erau înlocuiți din funcție și evident nu se făcea absolut nimic.
Nici fosta primăriță a capitalei nu a fost prea convinsă de această soluție, a vorbit de câteva ori, s-a certat la vremea respectivă cu Dragnea, ne-a spus că vrea să rezolve blocajele din traficul bucureștean, inclusiv prin folosirea trenului, nu s-a înțeles cu propriul guvern la vremea respectivă, iar în final tot nimic.
Dintr-o sumedenie de companii municipale, unde își angajase toți prietenii, rudele și cunoscuții pe salarii babane, nu s-a găsit nimeni să se ocupe de trenul metropolitan. S-a găsit însă de fiecare dată cineva să mai facă o paranghelie în aer liber, cu lăutari și rapsozi populari plătiți din bugetul primăriei… [continuare]
Accesați articolul integral pe republica.ro