Deși sunt printre cele mai bune de pe piață, telefoanele Sony Xperia și brandul Xperia la modul general nu prea fac vânzare. Poți da vina pe orice, de la marketing neinspirat, la prețuri prea piperate, la lipsa de carismă a unui brand smartphone poate prea mult concentrat pe satisfacerea unei categorii de nișă, alcătuită din consumatori care știu exact ce vor de la telefonul lor și sunt dispuși să plătească pentru asta.
Potrivit informațiilor obținute pe surse, Sony este pe cale să facă ceva de neconceput, renunțând pur și simplu la brandul Xperia. Nu, zvonurile nu arată către un ”Exit” din piața smartphone după modelul LG, ci mai degrabă o modernizare integrală a gamei smartphone. Iar asta ar putea însemna… aproape orice. De la redenumirea/reîmpachetarea actualei oferte smartphone după o nouă formulă ceva mai comercială, până la o ieșire de facto din „liga mare” a producătorilor smartphone după modelul HTC, urmată de o relansare centrată mai degrabă pe creșterea profiturilor și supraviețuire la modul general.
Cert este că zvonurile lansate dintr-o sursă credibilă pe rețeaua de socializare Weibo pornesc cu expresia “2008-2023 Xperia the best”, amintind simbolic de o mențiune gravată pe o piatră funerară. Și adevărul este că da, gama de telefoane Sony Xperia există deja de 15 ani, a livrat multe produse memorabile și a făcut performanță, doar că nu atât de mult și pe plan financiar…
Accesați articolul integral pe