„Marea majoritate (a preţurilor – n.r.) cresc între 15 şi 20% în anul 2023 faţă de anul 2022. Principala problemă e creşterea preţurilor la curent”, a declarat Burcea, în Antalya, unui grup de jurnalişti români.
El a menţionat că a discutat cu mai mulţi proprietari de hoteluri care investesc în panouri fotovoltaice pentru a-şi reduce costurile cu electricitatea. Unul dintre aceste grupuri a realizat o astfel de investiţie şi a cumpărat câteva hectare pentru a instala panouri fotovoltaice în urmă cu doi ani.
„Deci cam asta este media de creştere. Dar să ştiţi că toate destinaţiile au crescut ca preţ, să nu credeţi că numai Turcia”, a mai spus proprietarul agenţiei de turism Paralela 45.
El a spus că, dacă românii apelează acum la early booking, „în mod normal media de discount e de 30%”. Burcea a precizat că acum early booking-ul e mai avantajos, datorită concesiilor care s-au făcut în perioada pandemiei.
„Dacă înainte până la perioada când îţi expira early booking-ul, să zicem 31 ianuarie, trebuia să dai banii 100%, acum dai zece la înscriere şi apoi 15%, adică 25% (la finalul ofertei de early booking). Vă daţi seama ce luptă a fost cu hotelierii turci ai partenerului (…)”, a mai spus el… [continuare]
Accesați articolul integral pe economica.net