Festivalul Internațional de Muzică și Artă Transilvania invită iubitorii de publicitate la InterADdictive, un mini-festival ce se va desfășura în perioada 10-12 Octombrie 2014 la Cluj-Napoca.
Aflat la cea de a doua ediție în cadrul TiMAF, InterADdictive dorește să educe publicul pasionat de domeniul publicitar în materie de strategie și promovare, și totodată încearcă să stimuleze creativitatea celor interesați prin 2 concursuri ce vor aborda crearea de brief-uri și spoof-uri. InterADdictive va debuta pe 10 Octombrie cu un workshop dedicat în exclusivitate celor care se înscriu în competiție. Workshop-ul va fi susținut de Teo Migdalovici din partea Cannes Lions și va aborda tema:”Future Thinking in Creativity”.
În continuare publicul clujean și nu numai se va bucura de un nou workshop, de această dată abordând mediul online, alături de Alex Ursa de la NetLogiq – WebDesign&Marketing Online Agency și Ionuț Radu Munteanu din partea WebDigital- PPC Marketing Agency. Acest eveniment se va desfășura pe 11 Octombrie 2014 la Casa de Cultură a Studenților, sala Vest.
După cele 2 workshop-uri, mini-festivalul de publicitate din cadrul TiMAF 2014 se va încheia cu main-event-ul, care va avea loc pe 12 Octombrie la Auditorium Maximum și îi va avea drept amfitrioni pe Bogdan Rădulescu și Tibi Codorean, bine cunoscuții prezentatori de la Epic Show. Cei doi, alături de Teo Migdalovici din partea Cannes Lions, vor conduce publicul prin lumea calupului de publicitate, acompaniați de elemente precum: spectacolul de pantomimă, stand-up comedy și live band. Tot în această seară se va anunța și cine sunt marii câștigători ai concursurilor de briefs și spoofs din cadrul InterADdictive 2014.
Cei care își doresc să participe la acest eveniment sau să afle mai multe informații pot să acceseze fie site-ul festivalului, fie pagina de Facebook.