Chiar dacă nu ai comandat până acum de pe platformele chinezești Shein și Temu, există posibilitatea destul de ridicată să te fi lovit măcar o dată de o reclamă a acestor magazine online, care se promovează destul de agresiv inclusiv în România. Robert Trandafir, co-founder al agenției de digital marketing Gun Media, a vorbit în cadrul evenimentului dotCommerce, organizat de MerchantPro, despre recomandările pe care le are pentru magazinele online românești pentru a atrage mai mulți clienți, în condițiile în care platforme precum cele menționate mai sus inundă piața cu reclame și cresc prețurile de promovare.
Cele mai mari bugete alocate de magazinele online din portofoliul Gun Media merg către campaniile de Google Ads, urmate apoi de campaniile rulate în ecosistemul Meta(Facebook, Instagram) și apoi TikTok.
„Au crescut destul de mult bugetele în zona de TikTok, care începe să convertească direct pe zona de e-commerce. Există o mai mare afinitate a jucătorilor de e-commerce de a testa soluții alternative(…) Presiunea bugetelor care vine din zona de Google Ads îi face pe clienți să se gândească la tot felul de alte canale”, explică Robert Trandafir.
Se simte o presiune destul de mare a clienților de a vinde cu orice preț, consideră acesta, ce mută majoritatea eforturilor pe zona de conversie… [continuare]
Accesați articolul integral pe wall-street.ro