Ce poate fi mai rău atunci când cauți o informație pe Google Search, iar lista cu rezultate te îndreaptă către tot felul de site-uri unde informația dorită este menționată obscur, în cadrul unui text căruia ar trebui să-i aloci mare parte din timpul tău pentru citire completă.
Problema este de mult timp înțeleasă de către administratorii site-urilor de știri. Pur și simplu, un material prea lung tinde să fie ignorat, cititorii preferând variantele care livrează informația condensată, într-un format ceva mai ușor de „digerat”. Alternativ, o știre prea scurtă poate fi neconvingătoare, anulând efectul dorit.
Potrivit Google, timpul de citire ideal al unei știri ar trebui să fie de 5 minute sau mai puțin, orice depășire a acestui interval lovindu-se de orizontul de concentrare limitat al cititorilor, dincolo de care atenția poate fi distrasă și captată din alte „surse”. Încercând să adreseze această problemă, Google a rezervat eticheta ”Quick Read”… [continuare]
Accesați articolul integral pe go4it.ro