Producătorul italian de automobile de lux Ferrari și-a ridicat marți obiectivele financiare pentru anul 2022, după ce a raportat comenzi record în trimestrul al doilea.
Firma emblematică a livrat un total de 3.455 de mașini la nivel mondial în a doua treime din 2022, în creștere cu 28,7% față de anul precedent, potrivit unui comunicat.
„Calitatea primelor șase luni și robustețea afacerii noastre ne permit să revizuim în sus orientările pentru 2022 cu privire la toate valorile”, a spus directorul executiv Benedetto Vigna.
„De asemenea, aportul net de comenzi a atins un nou nivel record în trimestru.”
Cifra de afaceri a crescut cu 24,9%, până la 1,29 miliarde de euro (1,3 miliarde de dolari), în timp ce profitul net a crescut cu 22%, până la 251 de milioane de euro.
Pentru 2022, grupul vizează venituri de 4,9 miliarde de euro, față de 4,8 miliarde anterior.
Europa, Orientul Mijlociu și Africa au rămas cea mai mare piață a Ferrari în al doilea trimestru, deși livrările au crescut cu 116% în regiunea China, Hong Kong și Taiwan.