Citroen se pregătește intens pentru tranziția către noua eră electrică a industriei auto, francezii dezvăluind acum o nouă identitate vizuală a mărcii. Vorbim, mai exact, despre un nou logo care reinfățișează logo-ul original al constructorului francez din 1919. Este cel de-al zecelea logo pe care producătorul din Hexagon îl adoptă în întreaga sa istorie ce se întinde pe parcursul a 103 ani.
Nu este pentru prima data când facem cunoștință cu noul logo, acesta putând fi văzut și în urmă cu mai bine de trei ani, cu ocazia prezentării conceptului Citroen 19_19, un rover lunar care a fost dezvăluit cu ocazia aniversării unui secol de existență a producătorului din Hexagon. Inspirat din industria aeronautică, Citroen 19_19 ne-a fost prezentat drept o posibilă mașină a viitorului, care ar putea asigura pasagerilor călătorii confortabile pe distanțe lungi.
Logo-ul inițial al mărcii franceze, cel din 1919, era colorat într-o nuanță de albastru marin și galben, însă acum vă fi utilizată doar o nuanță de albastru Monte Carlo. Totuși, logo-ul care va putea fi observat pe mașinile Citroen va fi în infraroșu, ceea ce înseamnă că vom vedea o nuanță ceva mai portocalie față de cea folosită la momentul actual… [continuare]
Accesați articolul integral pe promotor.ro