techcafe.ro
techcafe.roInternet & Social Media

Cele mai scumpe cuvinte cheie Google Ads: Top 100 pentru 2025

Chiar dacă publicitatea pe Google Ads poate reprezenta calea rapidă către succes, există și unele cuvinte cheie care vin cu un preț uriaș. Astfel că, și în 2025, oamenii sunt dispuși să plătească sume considerabile pentru termenii care aduc cele mai bune rezultate. Acest fenomen are loc la nivelul mai multor domenii, printre care cele mai importante fiind serviciile juridice, educația și tehnologia.

Top cele mai scumpe cuvinte cheie Google Ads: România pe locul 3

România a reușit să ajungă pe locul 3 în clasamentul celor mai scumpe cuvinte cheie din Google Ads din 2025, o realizare ce reflectă dinamica pieței din această perioadă. Printre cele mai costisitoare cuvinte cheie se numără „software development romania”, ocupând poziția a 3-a din top 100, cu un cost de 1,380 dolari per click (aproximativ 6,66 LEI).

De asemenea, și căutările românilor pe Google în 2024 au arătat o tendință crescândă de interes pentru aceste domenii, ceea ce se aliniază cu această creștere a costurilor pe platformele de publicitate online. Acest lucru reflectă atât creșterea continuă a cererii pentru serviciile de dezvoltare software în România, cât și interesul internațional pentru externalizarea acestor servicii… [continuare]


Accesați articolul integral pe techcafe.ro

Declinarea răspunderii! stirihub.ro este un agregator automat al media din Romania. În fiecare articol este specificat hyperlinkul către sursa primară. Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (techcafe.ro). Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail – contact@stirihub.ro. Conținutul va fi șters în 24 de ore.

Care este reacția ta la acest articol?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alții au citit si ...