Un studiu comandat de HUAWEI la nivel european, care explorează conștientizarea, atitudinile și comportamentele legate de sănătate, relevă existența unor cunoștințe limitate ale consumatorilor în privința conduitei de sănătate și scoate în evidență potențialul neexploatat al tehnologiilor inteligente de sănătate.
- Doar 50% dintre cetățenii din Europa afirmă că sunt mulțumiți de condiția lor fizică; 91% dintre respondenți doresc să îmbunătățească cel puțin un aspect al stilului lor de viață legat de sănătate; Datele locale arată că 95% dintre români vor să-și îmbunătățească cel puțin un aspect din stilul lor de viață;
- Cei mai mulți dintre utilizatorii de ceasuri inteligente (88%) susțin că dispozitivul lor îi poate ajuta să-și îmbunătățească sănătatea fizică; 87% au introdus cel puțin un obicei sănătos ca urmare a datelor furnizate de smartwatch; În România, 9 din 10 utilizatori de smartwatch folosesc cel puțin o funcție de sănătate pe acestea;
- Sănătatea mintală este în prim-plan, problemele de somn și stresul fiind primele două preocupări; totuși, cunoașterea indicatorilor importanți de sănătate este foarte limitată;
- Peste jumătate dintre europeni (54%) nu merg în mod regulat la examinări medicale; 63% dintre utilizatorii de ceasuri inteligente au fost în vizită la doctor după ce dispozitivul lor a înregistrat o valoare anormală. 95% dintre români spun că și-ar dori să facă cel puțin o schimbare legată de sănătate în stilul lor de viață.
Studiul de Sănătate European HUAWEI din 2023 oferă informații valoroase referitoare la atitudinea și comportamentul cetățenilor din Europa în privința sănătății personale. Cercetarea, realizată de Ipsos1 pe parcursul lunii septembrie a anului curent, care s-a derulat inclusiv în România, dezvăluie potențialele beneficii ale smartwatch-urilor pe care oamenii din regiune nu le conștientizează, într-o perioadă în care prevenția și democratizarea informațiilor referitoare la sănătate sunt mai importante ca oricând.
„Sănătatea mintală și fizică reprezintă priorități pentru indivizi și societate per ansamblu”, a observat William Tian, președintele în Europa al HUAWEI Consumer Business Group. „Ne-am dorit să descoperim dacă cetățenii europeni prioritizează în mod activ sănătatea personală și dacă recunosc cei mai importanți parametri de sănătate și impactul acestora asupra stării lor generale de bine. În plus, am căutat să înțelegem dacă utilizatorii de ceasuri inteligente manifestă o conștientizare mai amplă asupra sănătății și au obiceiuri mai sănătoase, în comparație cu cei care nu folosesc astfel de dispozitive. Cercetarea noastră a dezvăluit unele realități tulburătoare și, în același timp, a demonstrat influența pe care o poate avea un smartwatch asupra unui stil de viață mai sănătos”… [continuare]
Accesați articolul integral pe zonait.ro