Statul injectează 3 miliarde lei în consum prin voucherele pentru alimente, dar proiectul ajunge să rotunjească tot veniturile marilor reţele şi lanţuri de restaurante.
În România, 7 din 10 lei cheltuiţi în magazine alimentare merg spre comerţul modern, arată o analiză zf.ro.
Proiectul voucherelor sociale pentru produse alimentare, lansat de guvern în prima parte a acestui an pentru a susţine persoanele cu venituri mici, într-o perioadă marcată de inflaţie galopantă, ajunge să rotunjească cu 3 mld. lei tot veniturile marilor reţele şi lanţuri de restaurante.
Astfel, reţelele internaţionale de supermarketuri şi hipermarketuri Kaufland, Lidl, Carrefour, Auchan, Mega Image, Profi, Pennny, Cora alături de giganţii din industria de restaurante, în frunte cu McDonald’s, KFC şi Pizza Hut, figurează pe listele unităţilor de unde 2,5 milioane de români cu venituri mici îşi pot cumpăra produse alimentare sau mese calde… [continuare]
Accesați articolul integral pe antena3.ro