Lanțul francez de supermarketuri Carrefour a aplicat avertismente de preț pe o serie de produse, de la ciocolată Lindt la Lipton Ice Tea, pentru a face presiuni asupra furnizorilor de bunuri de larg consum Nestle, PepsiCo și Unilever să ajute la combaterea inflației, transmite Reuters
Carrefour pune autocolante pe produsele care au scăzut în dimensiuni, dar care costă mai mult chiar și după ce prețurile materiilor prime au scăzut, pentru a obține sprijinul consumatorilor, în contextul în care retailerii se pregătesc să se confrunte cu cele mai mari branduri din lume în cadrul negocierilor care vor începe în curând și se vor încheia până la 15 octombrie.
„În mod evident, scopul stigmatizării acestor produse este de a putea spune producătorilor să își regândească politica de prețuri”, a declarat într-un interviu Stefen Bompais, director de comunicare cu clienții la Carrefour.
Directorul general al Carrefour, Alexandre Bompard, care conduce și grupul de lobby al industriei de retail FDC, a declarat în repetate rânduri că firmele producătoare de bunuri de consum nu cooperează în eforturile de reducere a prețului a mii de produse de bază, în ciuda scăderii costului materiilor prime…
Accesați articolul integral pe