PNL a plătit anul trecut 45,9 milioane de lei (9 milioane de euro) către trei agenții de publicitate pentru apariția unor articole favorabile pe diferite site-uri. O singură agenție a încasat aproape 41 de milioane de lei. Membrii conducerii PNL, cu excepția lui Nicolae Ciucă și Lucian Bode, nu știu cum s-au utilizat banii, susțin surse din partid.
Scopul PNL este ca mesajele partidului să fie preluate de site-urile cu care încheie contracte, recunosc liderii liberali.
Mecanismul este următorul: partidul primește bani de la bugetul de stat, încheie un contract cu o agenție intermediară, care are rolul de a încheia mai departe contracte cu site-urile, în special cele ale televiziunilor. Partidele încalcă legea dacă încheie contracte direct cu televiziunile în perioadele fără campanie electorală.
Partidul controlează toată operațiunea, comandă articolele, iar site-urile raportează agenției și partidului ce știri a publicat în schimbul banilor… [continuare]
Accesați articolul integral pe libertatea.ro